• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje Poljoprivredni Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku, direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Kako jeftino rijesiti skladista za zitarice

UNIRUS

Član
Tu od
30 Srp 2014
Poruka
35
Postovanje svima ...

Ja sam ajmo reci pocetnik u ovom poslu ...bavim se kao dopunskom djelatnosti tovom bikova ....trenutno sam u fazi prosirivanja kapaciteta i rijesavanja bitnih nedostataka koje sam uocio u proteklih 3 sezone tova ...pocevsi od objekta te silosa za skladistarenje zitarica ....Kupovina novih silosa i pratece opreme za mene trenutno je nemoguca misija ...malo sam pretrazio internet i nasao zanimljivih ideja ....evo dodao sam jednu opciju i molim vas da prokomentarisemo i da razmijenimo iskustva u ovoj temi ...naravno slike vasih rijesenja bi bile idealne i dobro dosle ...
Izvinjavam se ako je tema vec bila obradjena ...ali ja nisam mogao da nadjem ...

Svako dobro zelim i pozdravljam svaku pomoc i sugestiju

https://www.youtube.com/watch?v=iZSLsxt3jBk
 

UNIRUS

Član
Tu od
30 Srp 2014
Poruka
35
Pa neznam jos nista konkretno ...ali po nekom grubom proracunu tu oko 150-200 T...e sad ja sam limitiran sa prostorom a i sa novcem :icon_e_biggrin:...ovaj sistem sa klipa je dobar ali ja nemam toliki visok krov ....zato sam pitao za misljenje forumase ...koja alternativa bi dobro dosla ....
 

NEWHOLLAND

Iskusan lik
Tu od
15 Srp 2010
Poruka
5,456