• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje Poljoprivredni Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku, direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Sadnja trešnja iz koštice

gvpula

Novi član
Tu od
13 Stu 2018
Poruka
3
Bok svima,
Nedavno sam jednu staru tresnju na imanju koju su nametnici skoro unistili (termiti) posadio iz kostica ono malo plodova koja je dala, dugo je bila zapustena a ima 38 godina, sada me zanima buduci da evo imam već pet biljkica dali ce te biljke dat plod, ili trebam na te biljke kalemit granu kad narastu? Ponavljam, totalni sam laik i sve sto radim radim citajuci tisucu prica i gladajuci tisucu video zapisa. Ako itko ima ikakvog iskustva u sadnji iz kostice molim da mi pomogne. Hvala svima.
 

Hele

Dobro znana faca
Tu od
6 Sij 2013
Poruka
1,962
Moras kalemit ako hoces tresnju kakvu si imao
 

gvpula

Novi član
Tu od
13 Stu 2018
Poruka
3
Kazes kakvu sam imao, sto bi znacilo da ova tresnja iz kostice uopce nece dat nikakav plod ili ce dat ali drugaciji?
Hvala na odgovoru.
 

Hele

Dobro znana faca
Tu od
6 Sij 2013
Poruka
1,962
Nisam siguran ali mislim da bi trebao dobit divlju tresnju.
 

hjah

Novi član
Tu od
2 Tra 2015
Poruka
27
Dati ce drugaciji plod, najcesce je to sitni plod... opet, meni je jednom igrom slucaja prezivjela jedna samonikla tresnja iz kostice koje smo pljuckali i ispala je odlicna rana sorta koja ne poboljeva od supljikavosti ploda i monilije.

No to je sve slucaj, jer kostica je rezultat oplodjenog cvijeta, dakle naslijedjuje osobine i zenskog i muskog roditelja. Koje to nikad ne znamo kao ni kod ljudi, hoce li vise povuci od majke ili oca ili postara :D i kako ce se iskrizati.