• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje Poljoprivredni Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku, direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Troškovi instalacije vinograda

  • Temu pokrenuo Branchilo
  • Datum prvog posta
B

Branchilo

Guest
Poz svima :)
želim da instaliram omanji vinograd na porodičnom imanju. Kako se već neko vrijeme nalazim van Balkana, cijene i troškovi su mi nepoznati. To ne znači da sam gastarbajter :lol: - završavam magistarski iz vinarstva, tako da sam tek student. :scratch
Zanimaju me cijene pripreme terena, kolčići za trs (bice vjerovatno Goblet ili Guyot),potom infrastruktura (ako se odlučim za Guyot) : drveni čeoni stubovi, metalni stubovi, žice (noseća metalna, a gornje elastične plastične) i naravno sadnice sa vrhunskim porijekom. Razmak 1.5m X 0.7m.
Sadio bih 1he rajnski riesling i 1 he pinot noir.
 

vlč.puknuti

Iskusan lik
Premium
Tu od
14 Svi 2008
Poruka
23,641
Re: troškovi instalacije vinograda

To ti je sve prevelka zajebancija , primi se ti prije magistrerija , onda sadi vinograd.
Usput objasni kaj znaci Goblet ili Guyot iz tvog posta .
 
I

Ivan_Kos

Guest
Re: troškovi instalacije vinograda

branchilo ako oces saznati vise o vinogradarstvu i vinu ukljuci se ovdje:

www.vinogradarstvo.hr/forum

ps. puknuti, ako ne znas sta znace pojmovi guyot i gobelet (branchilo je krivo napisao) onda rade nemoj niti pisati ovdje.. :roll:
 

vlč.puknuti

Iskusan lik
Premium
Tu od
14 Svi 2008
Poruka
23,641
Re: troškovi instalacije vinograda

E baš hoću
2mqj1hc.gif

Da ja sad otvorim temu kaj je to ili mi budete odgovorili ?
 
E

eichertrack

Guest
Re: troškovi instalacije vinograda