• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje Poljoprivredni Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku, direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Ford - JD ?

belarus 105

Član
Tu od
26 Ruj 2011
Poruka
Imam pitanje .
Nedavno sam čuo nešto da je nekad oko 1988, 1990 godine Ford proizvodio traktore od cca 180 ks , i da su bili slični JD 4755 , ako ne čak i potpuno isti.

Da li je to istina?
Možda je postojala neka koopereacija il nešt slično.

Matija6

Član
Tu od
12 Stu 2010
Poruka
Imam pitanje .
Nedavno sam čuo nešto da je nekad oko 1988, 1990 godine Ford proizvodio traktore od cca 180 ks , i da su bili slični JD 4755 , ako ne čak i potpuno isti.

Da li je to istina?
Možda je postojala neka koopereacija il nešt slično.

mozda su delai Ford NH
nh8970a.jpg

ovak nekaj :confused:

motohod

Član
Tu od
12 Ožu 2009
Poruka
Najveće New Hollande (a prije Fordove i Fiatagrije) je radila kanadska tvrtka Versatile. Ne vjerujem da su imali kakve veze s JD-om.... možda zato jer su rađeni "preko bare" pa su ljudi mislili da je to JD. Motori su im Cummins,a njih ima u JD-ima...

"Versatile's focus was large four-wheel drive tractors, much like Steiger. In addition to high horsepower tractors, the company had great success with the 150 "Push-Pull". This tractor could be operated in either direction, and featured an operator's seat the rotated 180 degrees.

The depressed farm market forced Versatile to stop operations in 1986. The company was purchased by Ford-New Holland and resumed operations in 1988, although with New Holland colors. With the merger of CaseIH and New Holland in 1999, the new CNH Global corporation was required to divest the plant. Buhler Indutries acquired the Winnipeg factory and the rights to the Versatile name, taking over operations in the autumn of 2000. Tractors were built as Buhler Versatile. At the end of 2008, Buhler announed that the tractors would again be branded Versatile."

Sada su rusi vlasnici Versatile-a : http://www.versatile-ag.ca/NA/EN/Product-Tractor/MFWD-01/MFWD-01-Overview.php

belarus 105

Član
Tu od
26 Ruj 2011
Poruka
Najveće New Hollande (a prije Fordove i Fiatagrije) je radila kanadska tvrtka Versatile. Ne vjerujem da su imali kakve veze s JD-om.... možda zato jer su rađeni "preko bare" pa su ljudi mislili da je to JD. Motori su im Cummins,a njih ima u JD-ima...

"Versatile's focus was large four-wheel drive tractors, much like Steiger. In addition to high horsepower tractors, the company had great success with the 150 "Push-Pull". This tractor could be operated in either direction, and featured an operator's seat the rotated 180 degrees.

The depressed farm market forced Versatile to stop operations in 1986. The company was purchased by Ford-New Holland and resumed operations in 1988, although with New Holland colors. With the merger of CaseIH and New Holland in 1999, the new CNH Global corporation was required to divest the plant. Buhler Indutries acquired the Winnipeg factory and the rights to the Versatile name, taking over operations in the autumn of 2000. Tractors were built as Buhler Versatile. At the end of 2008, Buhler announed that the tractors would again be branded Versatile."

Sada su rusi vlasnici Versatile-a : http://www.versatile-ag.ca/NA/EN/Product-Tractor/MFWD-01/MFWD-01-Overview.php

1. Jd ima cummins ? to sam već ćuo negdje, al nisam vjerovao . može pojašnjenje, mislim u koje modele ugrađuju cummins?
2.Ovo za nh, ford i fiatagri sam cuo , da su u biti isti traktori . npr fiatagri G serija i ford 8x70.
Znaci isti traktor se prodavao pod 5 razlicitih imena ?( fiatagri g, for , nh, buchler i versatile?
3. kak to rusi vlasnici ? imaju samo vlasnički udio ( dionice ) ili misle nest svoju tehniku gurat u te traktore?

motohod

Član
Tu od
12 Ožu 2009
Poruka
1.Pitaj nekog od JD mehaničara za detalje - JD silokombajni imaju Cummins,a i zglobni traktori JD

2.FiatAgri i Ford su se udružili u NH,ti traktori su još od početka udruživanja,dok je Ford bio poznata marka na sjeveru Europe a Fiatagri u južnoj europi. Samo marketinški trik... Ko Seat-VW-Škoda = Isto sr**je,drugo pakovanje. ;)

3.Rusi su uložili lovu u praktički propalu kanadsku tvornicu,vjerojatno da potegnu tehnologiju k sebi
"1966 - Versatile founded
1977 - Sold to Cornat Industries Inc.
1987 - Sold to Ford New Holland
1993 - Ford New Holland becomes New Holland
2000 - Sold to Buhler Industries Inc.
2007 - Sold to Combine Factory Rostselmash Ltd.
October 2008 - The Versatile name returns"

Rostselmash (Rusija) je orijentiran na istočna tržišta,vidim da su jaki ko Claas - proizvode svašta. Evo link na bugarsku stranicu (jer je na engleskom! Pogledajte "Products")
http://www.rostselmash.com/europe/eng/bulgaria/

Najnoviji postovi

Na vrh