• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje Poljoprivredni Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku, direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Konja za početnika

Gilera26zg

Član
Tu od
15 Velj 2018
Poruka
156
Pozdrav posto sam početnik u jahanju molio bih vas da mi pomognete kako bi izabrao konja za početnika ?
Svaka pomoć dobro došla
 

robelar

Dobro znana faca
Tu od
11 Lis 2014
Poruka
1,918
Ako si totalni početnik trebaš mirnog i iskusnog konja koji je prošao kroz puno ruku. A to bi ti za početak bio nekakav konj koji bi ti mogao služiti za tvoje potrebe dok se ne naučiš sa njime osnove. Ako uzmeš nekog malo jačeg opet nećeš biti zadovoljan jer ćeš ga kao početnik moći samo gledati. Ova se kobila ne čini loša , probaj sa vlasnikom razgovarati iskreno da ti ju da na probu uz neku naknadu. Da uzimaš ždrjebe vjerojatno nemaš vremena .
 

Gilera26zg

Član
Tu od
15 Velj 2018
Poruka
156
Pa i meni se čini kobilica uredu zato sam i pitao za nju
Totalni sam početnik kaj se konjica tiče a oduvijek mi je bila želja naučiti jahati i imati konja?
Ždrijebe ne jel Neznam ništa o ujahavanju
Jel teško se brinuti o njemu ?
I financijski jel zahtjevno?
 

Driver

Član
Tu od
26 Srp 2013
Poruka
396
Najsigurniji i najeftiniji je drveni konjic :) salu na stranu pitam se zasto prodaju ovu kobilu koja
je navodno mirna da bi hitno kupili konja koji traba biti miran radi terapijskog jahanja.
 

zeljko kz

Dobro znana faca
Tu od
10 Kol 2012
Poruka
6,955