• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje Poljoprivredni Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku, direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Vodopije na maslinama

tduic

Član
Tu od
29 Svi 2013
Poruka
57
Pozdrav,

evo jucer sam spricao svojih 30 maslina, netom prije cvata, sa bornim preparatom i nekim insekticidom. I primjetio poveci broj vodopija na njima. Ovdje je link na galeriju vodopija koje sam fotkao: https://www.dropbox.com/sh/gzak32g7bw09vxe/Hgh2rrmL3R
Buduci sam pocetnik u maslinarstvu, zanima me da li su to stvarno sve vodopije i da li ih treba sve eliminirati? Uglavnom su u sredini krosnje, deblje od ostalih grancica, drukcijeg lista, nemaju pupove i rastu okomito.
Vidim da ih treba rezati vocarskim kljestima s dvije ostrice, to cu kupiti.
Evo, ako mi netko strucan moze potvrditi da se radi o vodopijama i da li ih treba odmah ili poslije odrezati, bio bi zahvalan.
 

Å¡pico

Član
Tu od
31 Srp 2013
Poruka
44
Pozdrav,

evo jucer sam spricao svojih 30 maslina, netom prije cvata, sa bornim preparatom i nekim insekticidom. I primjetio poveci broj vodopija na njima. Ovdje je link na galeriju vodopija koje sam fotkao: https://www.dropbox.com/sh/gzak32g7bw09vxe/Hgh2rrmL3R
Buduci sam pocetnik u maslinarstvu, zanima me da li su to stvarno sve vodopije i da li ih treba sve eliminirati? Uglavnom su u sredini krosnje, deblje od ostalih grancica, drukcijeg lista, nemaju pupove i rastu okomito.
Vidim da ih treba rezati vocarskim kljestima s dvije ostrice, to cu kupiti.
Evo, ako mi netko strucan moze potvrditi da se radi o vodopijama i da li ih treba odmah ili poslije odrezati, bio bi zahvalan.