Kak frezati s frezom recimo vinograd odnosno neizorano kad ima tu skiju ispod?
:
Ja bi u svakom slučaju promjenil bar semerninge, jako mali izdatak a ne slini i možeš biti sigurnii da nebude sfalelo ulja i tak to.Velim to su nikakvi novci za djelove a stroj bude poslje toga tip top. A sad kak ko oče. Malo možda pretjerujem tu ali zato jer ova koju sam ja kupil je bila groblje baš zbog tih stvari.
Najte se mučiti s kočnicama ..to ionak ništa ne koči .
Ljevu polugu napravite prema desnoj ..to je bar nije koplicirano ..ili pak tokar komplicira .
Da bi promjenil semering kotača treba rastaviti 70% mjenjača ..a kad bude otvoril mjenjač otišlo bu jošsoma kuna samo tak .
opruge , kuglice, šnaperi , diftunzi , ajoj ..
Delajte kaj hočete, baš me briga .Ovu polugu bu probal nekak odsimulirati s komadom željeza već je rekal...
Misliš da ostavi kolega tak bez zamjene semeringa? ali dost je masan onaj bubanj i to s vanjske strane neznam kak to... jesu skupi dijelovi od labinca?
Čuj ulja u getribi ima, da li treba rastavljati? ulje bum zamjenil naravno... malo se klima ona osovina koja drži noževe ali jako malo... znak istroženosti?
Koja je razlika u skidanju poluosovina .. kak ti to radiš?Freza je kao nova. Ako nigde ne vlaži ulje ne rastvarati bez potrebe i menjati semeringe ako su već dobri. Zamena ulja ne šteti, mada se tu ulje baš i ne prlja, pa ako je već freza kao nova valjda je i ulje. Najvažnije je da ga ima. To što klimaju poluosovine sa noževima nije dobro i to treba popraviti. Ima jedan šaraf koji prolazi kroz tanjirasti zupčanik i priteže držače poluosovina, on se popustio pa ga treba dotegnuti. To nije znak istrošenosti.
Na poluosovini mtk kad curi ulje treba utvrditi prvo da li curi zbog lošeg semeringa ili istrošenosti delova u diferencijalu. Ako diferencijal ima puno lufta ili je puklo vratilo-osovina diferencijala rasturaj i popravljaj. Ako je dif dobar nema se račun menjati samo semering, ne curi tu previše ulja, to je samo estetika u pitanju, mada ako je već u pitanju leva poluosovina gledano u pravcu vožnje to je mnogo lakše odraditi. U tom slučaju se diferencijal ne rastura, vadi se samo leva poluosovina što nije ni trećina posla kad slini na desnoj poluosovini.
Kočnice na mtk nisu nešto snažne ali su dosta od pomoći kad se freza ili ore. Ako se hoće imati uredne kočnice onda se mora sprečiti curenje ulja na poluosovine.
šraf koji drži osovine motika na kopačici se doteže izvana ili treba raskopati frezu?
Znači lijevi kotač nije tako zeznut kao desni, pa glupo je imati masni disk po kojem ide pakna a upravo će se koristiti više za oranje i frezanje pa treba zbog blokada a vožnja pogonskom prikolicom će biti rijetko...
Koja je razlika u skidanju poluosovina .. kak ti to radiš?
I objasni kako pravilno podesiti tanjurasti?
Mislio sam da ljevi radiš bez da vadiš zvono ...moji debei prsti to ne bi moglu podnjetiLeva poluosovina. Skidam levi točak i doboš, skidam zvono. Kad je skinuto zvono lako se prilazi zegeru unutra na levoj poluosovini i onda poluosovinu (planetarni zupčanik) izvući napolje. Desni može isto tako ali je malo lakše ako je levi popušten zbog prilaza zegeru. Ovo je znači samo zamena semeringa.
I to e to , nema više mudrolije ..a jel to radiš sa mjernim lističima (kojim) ..ili onako, od oka ?Podešavanje tanjirastog je brate mnogo zajebano. Prvo pomoću šarafa klizača na desnoj strani podesim zazor između tanjirastog i konusnog zupčanika
Mislio sam da ljevi radiš bez da vadiš zvono ...moji debei prsti to ne bi moglu podnjeti
I to e to , nema više mudrolije ..a jel to radiš sa mjernim lističima (kojim) ..ili onako, od oka ?
Da li imaš kakvi alat za vađenje poluosovine ..ako imaš može slika ?